طراحی و تولید بج سینه مناسبتی-تبلیغاتی ویژه شرکت ها و نهادها

ما در مجموعه یدآرت، با افتخار اعلام میکنیم که امکان طراحی و تولید هدایای مناسبتی و تبلیغاتی شمارو داریم. پس بادقت بخونید لطفا :

محصولات ما طرح فلز هستن(پلکسی با روکش طلایی) که کاملا نمای فلزی دارند اما سبک ترند. و اگر با اجسام تیز یا آب تماس داشته باشند مثل هر زیورالاتی امکان اسیب دیدگی دارند. (گرچه یکی از مشتریان ما اعلام کرد که به دلیل فراموشی، بج سینه آرم مدرسه اش رو از چادر جدا نکرده و در ماشین لباسشویی انداخته بود ! و پس از شستشو اسیبی ندیده بود!) به هر جهت ما احتمالات را عرض میکنیم خدمتتون.

 

ممکنه در بازار بج سینه فلزی نام ائمه با قیمتی پایین تر پیدا بکنید- بله هست! ولی خواهشا دقت کنید هر فلزی رو خریداری نکنید. در بسیاری از موارد این فلز ها با آب و هوا اکسید شده و دچار زنگ زدگی میشوند. درحالیکه چیزی به اسم زنگ زدگی در کارهای پلکسی ما نخواهید دید. پس اگر قصد خرید بج سینه فلزی داشتید حتما -رنگ ثابت- تهیه بفرمایید که به مراتب قیمتش بالاتره. 

خب اگر هنوز هم قانع نشدید و قصد خرید بج فلزی دارید، تشریف می برید بازار و ناچار هرآنچه وجود داره در مغازه ها میتونید خرید بفرماییدف مثلا یک نام خاص مد نظره ( مثال در کارهای مناسبتی محرم : یا قمر بنی هاشم و …) ولی پیدا نمکنید یا اگر هم باشه تعدادی که مد نظرتون هست رو ندارند. ما در مجموعه یدآرت ادعا داریم روی بحث سفارشی سازی . هرآنچه در ذهن شماست و به هر تعداد (البته به شرط اقدام به موقع زمانی و وجود متریال کافی 😉 )

در مورد آرم و لوگوهای سفارشی هم همینطور . کاملا با مشتری صحبت میشه و براساس نظر و رای خودشون نمونه سازی صورت خواهد گرفت. نوع برش – نوع حک – جنس کار هماهنگ میشه. در صورتیکه لوگوی مورد نظر، پر طرح نباشه و اجزای خیلی ریز نداشته باشه، کار قابل انجامه برامون.

 

این موارد در یدآرت قابل انجام هست :

  • تولید بج سینه های مناسبتی-مذهبی  (ساده و یا حک عبارات سفارشی در پشت بج)
  • طراحی و تولید بج سینه سفارشی براساس لوگو و آرم شرکت ها و فروشگاه ها و جهت پرسنل 
  • طراحی و تولید بج سینه اسم سفارشی جهت مدارس و روز دانش آموز و کلا هدیه دادن

 


تولید کننده انواع هدایای مناسبتی و تبلیغاتی در مشهد

هدایا شامل : جاکلیدی، بج سینه، آویز آینه خودرو، مگنت، گردنبند و … می باشد.

فروش تک و عمده امکان پذیر هست و ارسال به سراسر کشور داریم.

سفارش تیراژ، جهت هیئات، مجالس و عزاداریها با قیمت های ویژه عرضه میشود.

کار سفارشی بنا به سلیقه شما هم امکان پذیر است(آرم و لوگوی هیات ها)

کانال تلگرام : @yadart

سفارش دهی و قیمت ها : @yadart_admin یا ۰۹۳۵۶۷۸۳۹۱۰

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام سریع در واتساپ
ارسال