استند و پایه نگهدارنده گوشی موبایل هدیه روز دانش آموز

با وضعیت کرونا تمام دانش آموزان برای آموزش دروس از طریق اینترنت و نرم افزار شاد و تلگرام نیاز به کار با گوشی پیدا کردند ، همین طور معلمهای پرتلاش کارشون مضاعف شده… که خداقوت میگم بهشون ???

و نگه داشتن و ثابت کردن گوشی برای فلیم برداری و یا مشاهده کلاس انلاین هم یکی از اون چالش هاست.. هی جابجا بشه گوشی تصویر کامل نباشه یا بلرزه و یا شارژ نداره میخوان بزنن تو شارژ و … ?

?-?-?-?-?-?-?-?-?-?

ما امسال تصمیم گرفتیم برای مدارس استند موبایل / پایه گوشی / هولدر مخصوص دانش آموزان و معلمان و بصورت فانتزی تولید کنیم، هم برای اینکه روز دانش آموز نزدیکه و هم اینکه یک هدیه پرکاربرد برای اینروزها محسوب میشه. شما گوشی و بزار روش راحت راحت☺ حتی میتونین شارژ رو هم همزمان از زیرش وصل کنین ووو حتتتتتتتی م این امکان وجود داره که عبارت یا جمله ای روی چوبش حک بشه مثلا یک مدرسه میخواد یادبود بده به دانش آموزان و اسم مدرسه حک بشه روش، عااااالیه ??? البته هزینه اش بیشتر میشه و جهت اطلاع از قیمتش میتونین پیام بدین

خلاصه که استند موبایل یا نگهدارنده گوشی، یک ابزار مفید و بسیار کاربردی برای تدریس انلاین دروس در ایام کروناست، هم برای دانش آموزان و هم معلمین?

تنوع رنگ و مدل یکی دیگه از آپشن های یدآرته ? و ما سفارش تیراژ از ۱۰ عدد به بالا قبول میکنیم البته قیمت در تیراژ ۱۰۰عدد به بالا کاهش قابل توجهی داره . میتونین توی تلگرام یا واتساپ 09356783910 پیام بزارین جهت قیمت ها ⚡من مینا حسن زاده هستم ? یادتون نره برای هر سفارشی باید از ۱۰ روز جلوتر اقدام کنید

?-?-?-?-?-?-?-?-?-?

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام سریع در واتساپ
ارسال