بج سینه چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بج سینه (badge) یا سنجاق سینه، بج کت و گل سینه در واقع یک نوع ابزار و المان بصری برای معرفی یک سازمان، نهاد، گروه، شرکت و… به مخاطبانش هست. که معمولا نقش روی آن طرحی از لوگو یا ارم اون مجموعه رو در برمیگیره.

در هر حرفه ای که هستید، استفاده از بج سینه رو دست کم نگیرید! یک ابزار جانبی با چندین فایده که به اونها اشاره میکنیم …

شما با تهیه بج سینه بر اساس ارم اختصاصی حرفه تان برای پرسنل، چند اتفاق رو رقم خواهید زد :

  • اولین اتفاق، به وجود امدن احساس تعهد و وفاداری بیشتر کارکنان اون مجموعه به کارشون هست. انگار که به حضورشون رسمیت بخشیدید و یک اعتماد به نفس مضاعف در اونها ایجاد کردید.
  • دومین اتفاق، ایجاد یک هویت بصری از کسب و کارتون در مواجهه با مخاطبانتون هست. اون ها با دیدن نام،لوگو یا شعارتون روی لباس، علاوه بر تشخیص پرسنل از بقیه افراد، متوجه نظم، یکپارچگی و جدیت در کارتون میشن.
  • سومین اتفاق، بجث زیبایی و پرستیژ رو نمیتونید نادیده بگیرید. در واقع خود اینکار باعث جلب توجه و تبلیغات برندتون خواهد بود.

قطعا کیفیت و قیمت این المان هم خیلی برای شما مهم خواهد بود. توی بازار غالبا بج های سینه رو با متریالهای فلزی، برنجی، طلایی میبینید که انصافا هم زیباست اما پر هزینه 😕  

اما چطور میشه برای پرسنل، بج سینه سفارشی تهیه کرد اون هم باقیمت مناسب؟؟؟

پیشنهاد میکنم نمونه کارهای مجموعه مارو ذیل این پست ببینید. متریال مورد استفاده ما پلکسی هست که یک نوع پلاستیک فشرده محسوب میشه اما نمود بیرونی آن بسیار مشابه فلز هست. استفاده از این روش باعث میشه تا کار رو با قیمتهای به مراتب پایین تری به مشتریانمون عرضه کنیم.

با افتخار در خدمت شما هستیم. 🙂 

طراحی سفارشی. ارسال پستی به سراسر کشور.

تماس : 09356783910

تلگرام : yadart_admin@

کانال تلگرام : yadart@

نمونه کارهای انجام شده

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام سریع در واتساپ
ارسال