ارسی های دیوارکوب ایرانی، هدیه ای ابدی و نوستالژیک

ارسی یا بهتر بگیم اُرُسی ، همان پنجره های رنگی سنتیست که در اکثر خانه های قدیمی ایرانی می دیدید.. ترکیب رنگها و انعکاسشون، بی نظیر بود و هست.. مجموعه یدآرت همیشه دنبال یک خلاقیت نوست و اینبار اون حال خوش قدیم رو قراره به شما هدیه بده! ما معماری سنتی ایرانی رو با محصولاتمون ترکیب کردیم تا لذت شما دوچندان باشه.

قصد هدیه دادن دارید و باز هم انتخاب های تکراری گریبان گیرتون هستند، در حالیکه این هدیه میتونه برای یک دوست یا همکارانتون، ابدی بشه.. نشانی از رنگ ونقش ها.. متن و پلاک سفارشی با سلیقه شما و حتی با نام وتاریخ دلخواه و شاید هم شعر مورد علاقه یک رفیق.. و از همه مهمتر..
تمام چیزهایی که گفته شد در یک وسیله کاربردی گنجونده شده.. یک تابلوی زیبای دیواری که میتونه سردرب خونه باشه ویا محل کار و یا یک تابلو جاکلیدی فوق العاده اصیل وچشم نواز برای یک زوج جوان. تصاویر رو ببینید و برای اطلاع از قیمت ها پیام بدید.

نکته : کارهای نفیس و دست ساز به تعداد محدود تولید میشوند. جهت مشاهده کارهای لوکس اداری و پرتیراژ به صفحه هدایای کاربردی تیراژ مراجعه کنید و یا در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام یدآرت عضو شوید.

?پاسخگوی تلگرام( لطفا آی دی را در تلگرام جستجو کنید) ? @yadart_admin
?تماس (درصورت عدم پاسخگویی- به صورت پیامک،تلگرام پیام دهید) ? 09356783910
? کانال تلگرام یَدآرت( لطفا آی دی را مستقیم در تلگرام جستجو کنید) ? @yadart

تصاویر بیشتر و استوری های متنوع را در اینستاگرام ما ببنید لینک زیر
اینستاگرام ? @yadart.ir
اینستاگرام ? 
@yadart.ir
اینستاگرام ? 
@yadart.ir

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیام سریع در واتساپ
ارسال